Vi erbjuder många olika tjänster och produkter till medarbetare, allt från digitala behandlingar, samtalsstöd, förstadagsintyg och mycket mer. Det går självklart bra att beställa dessa tjänster till medarbetare som redan har ett konto eller ett pågående ärende hos oss. Till exempel om en medarbetare redan genomför en digital behandling hos oss och du nu vill beställa samtalsstöd, i denna artikel kan du läsa om hur du gör!
Börja med att logga in på ditt Ahum konto och gå till “Min organisation” i menyn till vänster. Välj sedan hantera användare och leta upp medarbetaren som du vill beställa en produkt till, klicka på hens namn.
Nu har du kommit in på medarbetarens kort där du lägger din beställning. Längst ner kan du även se historiken för de beställningar som gjorts tidigare för medarbetaren. Bläddra ner på sidan tills du ser urvalet av produkter och tjänster som du kan välja mellan. För att lägga din beställning väljer du produkten som du önskar och klicka sedan på beställ längst ner på sidan, klart!