Hoppa till huvudinnehåll
Alla samlingarVanliga frågor & svar - för klienterBokning och betalning
Jag har inte fått någon bekräftelse på min bokning.
Jag har inte fått någon bekräftelse på min bokning.

Jag saknar en bokningsbekräftelse. Har min bokning gått igenom?

Sofia avatar
Skrivet av Sofia
Uppdaterad för mer än ett år sedan

När du gör en bokning via Ahum skickas en bokningsbekräftelse till din e-post. Om du inte fått en bekräftelse på din bokning kan det vara så att bekräftelsen har hamnat i din skräppost.

Om du inte hittar någon bokningsbekräftelse i din skräppost, vänligen logga in på Ahum och gå till redigera profil för att se om den registrerade e-posten är korrekt.

Du kan när som helst logga in på Ahum för att se dina bokningar och gå in på ett bokat videosamtal. Så om du inte kan hitta din bokningsbekräftelse i mailen, var inte orolig. Logga bara in på Ahum och gå till Mina bokningar.


Bokningen finns inte under Mina Bokningar

Om du inte fått någon bokningsbekräftelse och bokningen inte finns under Mina Bokningar så har bokningen inte bekräftats. Detta kan bero på att du lagt till bokningen till kassan, men sedan inte gått vidare till betalning och bekräftelse.

Du kan gå till Mina terapeuter för att gå till din terapeuts profil och se hens tillgängliga tider, och boka en tid.

Fick du svar på din fråga?